Így szakmáztunk mi, avagy Marketing Summit a koronavírus idején

Így szakmáztunk mi, avagy Marketing Summit a koronavírus idején

A COVID-19 miatt számos idei rendezvény meghiúsult, azonban a szakma összefogásának hála a marketingesek állták a sarat, és több mint 350 helyszíni, valamint közel 500 online résztvevővel a Marketing Summit 2020 őszének egyik legsikeresebb eseményének bizonyult.

A COVID-19 miatt számos idei rendezvény meghiúsult, azonban a szakma összefogásának hála a marketingesek állták a sarat, és több mint 350 helyszíni, valamint közel 500 online résztvevővel a Marketing Summit 2020 őszének egyik legsikeresebb eseményének bizonyult. Mi pedig dagadunk a büszkeségtől, hogy a Magyar Marketing Szövetséggel közösen egy ilyen fontos szakmai fórum társszervezői és résztvevői lehettünk.

A szokásosnál is nagyobb izgalommal – és bevalljuk, némi aggodalommal – láttunk neki az idei Marketing Summit szervezésének, hiszen amellett, hogy ez a szakma egyik legnívósabb eseménye, ahol a legfontosabb trendek és marketing-kommunikációs irányzatok látnak évről évre napvilágot, a mindennapi életünket és a szakma szerepét átalakító jelenségre is reflektálnunk kellett.

A Marketing Summit 2020 öt témakör mentén közelített a koronavírus hatásaival is küzdő szakma aktuális kihívásaihoz: Business & Marketing, Brand Management & Communication, Future-proof Marketing & Agility, Digital Hack, valamint Városmarketing. A programokat nyolc különböző iparág közel 40 marketing- és kommunikációs szakembere állította össze, az eseményt pedig a legszigorúbb egészségbiztonsági intézkedések betartása mellett tartottuk meg.

Szakmázás az új normálisban

Az egész napos konferencián olyan fontos kérdésekre kerestük a választ, minthogy miként változik a reklám szerepe az új normálisban vagy hogy hogyan gondozhatjuk eredményesen a márkánkat a COVID-19 után, de központi téma volt a marketing gazdaságélénkítő szerepe, valamint a megváltozott üzleti gondolkozás is. Az előadók névsorát nagy büszkeségünkre Vaszary Ádám és Szűcs Gergő neve is színesítette, akik Reklámretorika - a reklámbrutalizmus vége címmel tartottak előadást, Hinora Bálint, a Positive Adamsky ügyvezető-tulajdonosa pedig a marketing gazdaságra gyakorolt hatásairól szóló kerekasztal-beszélgetés résztvevője volt.

A sok szakmai elmélkedés nem volt hiábavaló; persze ahány résztvevő, annyiféle álláspont és meglátás, de a legfontosabbakban mindenki egyetértett: marketing nélkül nincs növekedés, sem innováció, sem értékesítés, ezért fontos, hogy tovább növekedjen a szakma iránti bizalom, hiszen mi vagyunk a gazdaság hajtómotorjai.

A legsikeresebb döntéshozók

A Marketing Summiton az előadások és kerekasztalok mellett a Marketing&Média által jegyzett TOP50 legsikeresebb marketing- és kommunikációs döntéshozó listáját is bemutattuk, melynek élén Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója áll, akit Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.) és Mérő Ádám (The Coca-Cola Company) követnek. A listán szerepelnek még és színpadra léptek: Juhász Péter Tibor (Vodafone), Kovács András Péter (Magyar Telekom), Szalkai Réka (Mastercard), Liptay Gabriella (KPMG), Pataky Piroska (Mastercard), Varga Anita Ágnes (Rossmann), Szinai Ádám (CIB Bank), Fülöp Gábor (Provident) és Rákosi Viktor (Ford). A résztvevők és támogatók jelenlétükkel is erősítették, hogy most még hangsúlyosabb szerep hárul a szakmánkra: a marketingtevékenység ugyanis hozzájárul ahhoz, hogy a vállalkozások gazdasági teljesítménye stabil maradjon.

 

Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a positive.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
további információ
Elfogadom
Nem fogadom el