Mi volt az alapkoncepció? Nem akartuk túlbonyolítani a dolgokat mindenféle hangzatos, de üres üzenetekkel, hanem egyszerűen csak egy olyan reklámot akartunk, amit jó nézni, jó dúdolni, és jobb kedvre derít. Mert a Szarvasi Mozzarellával is jobbak a mindennapok, akkor miért magyaráznánk túl az üzenetet? Egyszerűen azt mondjuk: azt nyújtsd tovább, ami jó; nyújtsd még egy kicsit az élményt, úgy, ahogy a sajtot.
Hogyan valósítottuk meg? Megkerestük Csorba Lócit, a Lóci játszik zenekar frontemberét, akinek DNS-ébe van kódolva a humor és a dallamosság. Arra kértük meg, írja meg nekünk a Szarvasi Mozzarella új jingle-jét, de amivel előállt, az minden várakozásunkat felülmúlta. Olyan fülbemászó számot készített, hogy egy meghallgatás után már az egész ügynökségünk, a filmes csapat, és a Szarvasi Mozzarella csapata is órákig ezt dúdolta, és „nyúúúúúújtotta” az élményt, ahogy Lóci a hangokat.
Ezt követően ehhez egy olyan klipet forgattunk, amelynek egyetlen szándéka van: ízletesnek lenni. Olvadó, omló, nyúlós sajtok, szuperlassításos panírroppanások azért, hogy amikor meglátjuk a reklámot, egy kicsit elfelejtsünk mindent, és arra fókuszáljunk, ami egyszerű és szép a világban: a nyúlós, ínycsiklandó mozzarella, és Lóci zenéje.
Az eredmény? Magárért beszél. Fogyasztását felelősséggel ajánljuk, mert váratlan dúdolászásokat és mozzarella utáni sóvárgást okoz, valamint végre annyit ígér, amennyit be is tudunk tartani: csak egy kicsit nyújtsd el magadtól a rosszat, és élvezd az élményeket!