Október 4-én lezajlott az idei HRKOMM Award, a HR-kommunikációs szakma egyik legfőbb és egyetlen díjátadója. Immáron ötödik alkalommal került megrendezésre a HRPWR.HU és az Üzlet&Pszichológia jóvoltából, és bármennyire is erős volt a mostani mezőny – 57 nevezés került be a finisbe a nem kevesebb, mint 117 pályamunkából, mi három díjjal, köztük egy arannyal a kézben tértünk haza – valamint egy délceg, de büszke félmosollyal az arcunkon.
- Egy ezüst díjat nyert a Toborzási kampány és egy shortlistet az A legmenőbb videó kategóriájában a KÉSZ Csoport megbízásából szervezett Hexatlon koncepciónk, melynek arca a humorista Litkai Gergely volt. A kampány lényege a versenyben és az ezzel járó versenyszellemben keresendő, hiszen az építész-mérnök hallgatóknak készült megmérettetés keretein belül különféle szakmai feladatokat oldottak meg, a végén pedig nem másból, mint LEGO-ból kellett hidat építeniük. A nyertes, valamint a jól teljesítő versenyzők állást is kaphattak a KÉSZ csoporton belül.
- Toborzási kampány kategóriában szintén elhoztunk egy ezüstöt, és a Legmenőbb videó kategóriájában kikiáltott arany-díjat az egyik legszokatlanabb kampányunkkal, a Copywriter toborzóvideóval. Ahelyett, hogy egy bevett elemekkel felépített, átlagosnak mondható, bulletpointokba szedett álláshirdetés kerekedett volna ki mindebből, szembementünk a megszokottal és a kísérletezés útjára léptünk. A stockzenére felénekelt, trapslágerbe oltott hirdetés belső eszenciája a kontent maga volt és annak mindenféle köntörfalazás vagy körítés nélküli önnön célba érése. Hogy mindehhez miért kellett még egy Shrek maszkkal felöltöztetett műanyag próbababa is… hát… új kontenthez új megoldások is dukálnak.
Szeretnénk most is megragadni a szót, és köszönetet mondani mindenkinek a bezsebelt díjakért, valamint egyben a jövőbe tekintve kezeskedni afelől, hogy további érdekes, megkapó és egyben jólesően furcsa kampányokkal folytatjuk utunkat a honi marketingvilág ösvényén!