Pazar hangulat, csodálatos helyszín, izgalmas előadások: ilyen volt az idei Marketing Summit Hungary

Pazar hangulat, csodálatos helyszín, izgalmas előadások: ilyen volt az idei Marketing Summit Hungary

Szeptember 16. reggele, a festői Haris Park, verőfényes napsütés, gyülekező emberek. Sürgés-forgás a regisztrációs pultnál, beszélgető-kávézó szakmabeliek a kerti asztaloknál. Egy a közös pont: mindenki remekül érzi magát, és várja, hogy elkezdődjenek az előadások, workshopok, kerekasztal-beszélgetések...

...melyek fókuszában idén a marketing gazdaságmotorizáló szerepe került. Idézzük fel együtt az idei év legnagyobb marketingeseményének hangulatát!

Félezernél is több érdeklő részvételével zajlott idén szeptember közepén a Magyar Marketing Szövetség, a Marketing&Média és a Positive Adamsky társszervezésében, immár 31. alkalommal megrendezett Marketing Summit Hungary a méltán népszerű Haris Parkban, ahol a szakmai esemény során mintegy 100 előadó osztotta meg tudását és meglátásait az 50+ szakmai program keretében. A fő téma ezúttal a marketing gazdaságot motorizáló szerepeinek bemutatása volt, a szakmai csúcstalálkozón megszólaló szakemberek pedig részletesen, és többféle nézőpontból ismertették a marketingtevékenység üzleti növekedésben, fenntarthatóságban, innovációban, digitalizációban, a kiemelt ágazatokban, valamint a társadalomban betöltött kitüntetett szerepét.

Vitán felül áll az, hogy a marketing igen jelentős szereppel és funkcióval bír már a vállalkozások elemi szintjén is; elősegíti az üzleti növekedést, miközben a nemzetgazdaság összteljesítményére is komoly hatással van. Az, hogy ezt a napjainkban kivételesen aktuális jelenséget helyeztük a 31. Marketing Summit Hungary fókuszába, egyáltalán nem véletlen: ahogy a rendezvényen jelen volt valamennyi szakember, úgy mi is hiszünk a marketing erejében, és hisszük, hogy általa egy jobb és élhetőbb világot teremthetünk! – fogalmaz Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség regnáló elnöke, a Positive Adamsky alapító-társtulajdonosa.

Több díjátadóra is sor került az őszindító szakmai csúcstalálkozó keretein belül: posztumusz életműdíjat kapott Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alapító tagja, átadták a Városmarketing díjakat, valamint idén is kihirdették a TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozó kilétét.

S hogy mit hoz a jövő? Természetesen nincs megállás, jövőre is lesz Marketing Summit, a megszokott színvonalon, minőségi előadásokkal és érdekes előadókkal többek között azzal a céllal, hogy a hazai marketing világának eztán is lehessen egy ünnepnapja, ahol lehetőség van ismerkedni, értékelni és megérteni az aktuális helyzetet, új ösvényeket kijelölni - és nem utolsó sorban remekül szórakozni!

Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a positive.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
további információ
Elfogadom
Nem fogadom el