Tovább erősít a Positive Adamsky: egészségmarketingre szakosodott tagügynökséggel bővülnek

Tovább erősít a Positive Adamsky: egészségmarketingre szakosodott tagügynökséggel bővülnek

A dinamikusan változó egészségügyi piac új kihívásokat és lehetőségeket jelent a szolgáltatóknak és az azokat támogató ügynökségeknek is.

A Positive Adamsky ezért döntött úgy, hogy egészségügyi marketingre szakosodott ügynökség akvizíciójával teszi teljes körűvé az egészség- és egészségügyi marketing szolgáltatásait. Az így létrejött Positive Health & Care a cégcsoport első tematikus, szektorspecifikus tagja, amelynek célja, hogy az egészségipar minden területét lefedje.  

Több mint 12 éve sikeresen működő, egészségügyi marketingre specializálódott, értékes hazai és nemzetközi tapasztalattal és ügyfélkörrel rendelkező vállalkozás csatlakozott a Positive Adamsky-hoz. Horváth Krisztina 2010-ben alapította a Positive Health & Care jogelődjét, ahol az évek során olyan integrált, az egészségügyre specializált megoldásokat alkalmazott ügyfeleinél, amelyek úttörő módon ötvözik a digitalizáció és adatvezérelt marketing előnyeit. Az új névvel, és a Positive Adamsky tagjaként, Magyarország egyik legerősebb szakmai hátterével most piacra lépő Positive Health & Care egyedülálló szolgáltatási palettát és minőséget kínál az ágazat üzleti szereplőinek.

„Az ügynökség alapításakor egy mondatban foglaltam össze, hogy milyen szemlélettel végezzük majd a munkánkat: az egészség érték, a gyógyítás hivatás, a praxis üzlet, azaz céltudatosan, az ügyfeleink és az ő pácienseik számára is szeretnénk jót és jól tenni. Az elmúlt egy évtizedben rengeteget fejlődött a marketing, és jelentős átalakuláson megy keresztül az egészségügyi ágazat itthon és világszerte. Az egészség- és egészségügyi marketing területén a sikerhez ma már jóval komplexebb szakértői csapatra és megoldásokra van szükség; ez indította el a beszélgetést a Positive Adamsky és az ügynökségem között. Bár már a kezdetektől követjük, támogatjuk egymás munkáját és inspiráljuk egymást egészséges és fair versenyben, úgy ítéltük meg, hogy a két ügynökség képességeit egyesítve egyedülálló egészség- és egészségügyi marketing szolgáltatásportfóliót tudunk kínálni hazai és nemzetközi ügyfeleknek. Ennek eredménye ez az igen izgalmas partnerség, ami rengeteg új lehetőséget nyit meg a Positive Health & Care számára” – mondta Horváth Krisztina.

 

Egyesített erők

Az egyesüléssel létrejött tagügynökség célja, hogy hatékony megoldásokkal szolgálja ki a magánegészségügyi szolgáltatókat és a gyógyszeriparban működő cégeket éppúgy, mint a cég nevében a „care” szóval jelzett megelőzési tevékenységeket kínáló szolgáltatókat, a preventív vizsgálatoktól kezdve a mentális jóléten és wellnessen át a sportig.

A felvásárlással létrejött Positive Health & Care olyan cégekkel dolgozott és dolgozik együtt, mint a Diaverum, a világ egyik legnagyobb termékfüggetlen vesegondozási szolgáltatója, az Affidea, a SYNLAB, Európa legnagyobb labordiagnosztikai szolgáltatója, valamint Magyarország legnagyobb magánegészségügyi cége, a Rózsakert Medical Center, az Oncompass Medicine speciális Precíziós Onkológiai Programjával, az Elanco/Bayer, a szemészeti eszközgyártó Alcon vagy a VP-MED, Magyarország legnagyobb magán visszérközpontja.

Hinora Ferenc, a Positive Adamsky alapítója elmondta: „Az egészségipar a jövő iparágainak egyike, amely hatalmas fejlődésen megy keresztül. A hazai reklámügynökségi piac meghatározó szereplőjeként fontosnak tartjuk, hogy a kiemelt iparágak piaci szereplőinek több évtizedes tudásunkkal szakmai támogatást nyújtsunk. Ennek érdekében hoztuk létre Horváth Krisztinával közösen a Positive Health & Care tagügynökséget. Fontos feladatunknak tekintjük a fiatalok egészségtudatosságának formálását is, amelyet ügyfeleinkkel együttműködésben szeretnénk megvalósítani”.

„Horváth Krisztinával hosszú évekre visszatekintő közös szakmai múltunk van, számos sikeres kampányon dolgoztunk együtt, így külön öröm számunkra, hogy immár a Positive Health & Care tagügynökségünk managing partnereként üdvözölhetjük. Az általuk kidolgozott, és sikeresen alkalmazott digitális és analitika alapú marketing megoldások komoly hozzáadott értékű marketing szolgáltatásokat jelentenek az ügyfeleink számára. Az egészségiparra szakosodott szakmai gárdával és a Positive Adamsky által biztosított integrált ügynökségi háttérrel, további ügyfeleket tudunk még komplexebb megoldásokkal, még magasabb színvonalon kiszolgálni” – mondta Hinora Bálint, a Positive Adamsky cégcsoport ügyvezető igazgatója.

A cégcsoport életében nem ez az első akvizíció: 2018-ban vásárolta meg a Positive PR-t, egy évvel később pedig az Adamsky csatlakozott. A Positive Adamsky tavalyi árbevétele rekordszintet elérve megközelítette a 2,4 milliárd forintot, munkatársainak száma pedig átlépte a 100 főt.

További információ: https://positiveadamsky.hu/health-care

Horváth Krisztina
Egészségügyi marketingszakértő, szakközgazdász, ügyvezető, alapító

Horváth Krisztina a Budapesti Corvinus Egyetemen végzett marketingszakértőként, szakközgazdászként.  Több mint 12 éve határozta el, hogy szaktudását olyan területen kívánja kamatoztatni, ami nem csak személyes sikert hoz, de másoknak is segíteni tud. A választás az egészségügyi marketing magyarországi meghonosítására esett, ami a tapasztalt szakember szenvedélye és a hobbija is egyben. Ennek köszönhető, hogy az egészségügyi marketing-kommunikáció területén, a hagyományos és a digitális, adatvezérelt marketing megoldásait kombinálva, a lehető leghatékonyabban tud kapcsolatot teremteni a praxisok és a minőségi szolgáltatást kereső páciensek között.

 

Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a positive.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
további információ
Elfogadom
Nem fogadom el