health & care health & care

full of dedication

full positive
Az egészség érték, a gyógyítás hivatás, az egészségügyi vállalkozás üzlet. A sikeres egészségügyi vállalkozásépítés és -növekedés alapja, hogy a páciensek és ügyfelek bizalmát gyorsan és hatékonyan szerezzük meg, és azt hosszú távon legyünk képesek megtartani. Speciálisan az egészségügyi szolgáltatásokra fejlesztett módszertanunkkal ezt a folyamatot támogatjuk a fizikai és digitális térben egyaránt.

Hello

Hogy szolgál a kedves egészséged?...

A hazai Health & Care szektor piacvezető integrált egészségügyi marketing- és reklámügynökségi szolgáltatójaként az alapvető egészségügyi marketingszolgáltatásokon túl elkötelezettek vagyunk a társadalom egészségtudatosságának szemléletformálásában és az egészségügyi marketing magas szintű alkalmazásában. Tesszük pedig mindezt a legközérthetőbb, mindenki által befogadható módon, hiszen az egészség mindenkié.

1

Health

[Egészség]

Ha megvan, szeretünk róla beszélni. Ha nincs, akkor beszélünk róla csak igazán.
Az egészségügyi marketing területére specializálódott szakértői csapatként alkotjuk a Positive Health & Care-t, és már több mint egy évtizede támogatjuk azokat, akik hivatásként tekintenek az egészségügyre. Szektorspecifikus tudásunkkal és tapasztalatunkkal segítjük a magánegészségügy piaci szereplőit, hogy sikerrel építhessék egészségügyi vállalkozásukat, legyen ez akár hálózat vagy praxis, egy pharma vállalkozás vagy patikalánc...

2

Care

[Gondoskodás, törődés]

Az egészségükkel való törődés túlmutat mindenen.
A Positive Health & Care tevékenysége pontosan emiatt releváns minden szakmában, ahol az egészség központi elemként jelenik meg. Szolgáltatási spektrumunk így tehát nem korlátozódik a magánegészségügyi szektorra, hanem olyan egészségfókuszú területekre is kiterjed, mint a gyógyfürdők, wellness- és spa központok, sportcentrumok, szépség- és bőrápolással foglalkozó vállalkozások, hogy a mentális és lelki egészségre specializálódott szereplőket ne is említsük. A Positive Health & Care célja mindenekfelett, hogy segítséget nyújtson azoknak az egészségügyi szereplőknek, akiknek hivatása, hogy az emberek megőrizzék az egészségüket. Az ő hivatásuk a gondoskodás, a miénk e gondoskodás professzionális támogatása.

  • Járóbeteg-szakrendelés
  • Rákkutatás
  • Magánkórház
  • Plazma központ
  • Képalkotó diagnosztika
  • Wellness & Spa
  • Labordiagnosztika
  • Magánegészségügyi hálózat
  • Gyermekgyógyászat
  • Patika
  • Természetgyógyászat
  • Gyógyszergyártás és forgalmazás
  • Kineziológia
  • Multiklinika
  • Szépségápolás
  • Állatorvoslás
  • Esztétika
  • Fogászat
  • Sportorvoslás
health

Amivel foglalkozunk

What we do
x
Egészségügyi marketing
Az egészségügyi marketing különösen érzékeny terület, ami nagy tapasztalatot és speciális tudást kíván meg minden szereplőtől, aki részt vesz a kommunikációban.

A mi feladatunk ügyfeleink számára megkülönböztethetőséget, fenntartható versenyelőnyt biztosítani, elősegíteni a jobb piaci pozíció elérését a versenyhelyzetben lévő cégek, intézmények, szervezetek és orvosok számára, a „páciensek mindenekelőtt” alapelv figyelembevételével.

Hisszük, hogy az egészségügyi marketing a vállalkozás egészére kiterjedő, a páciensekkel való azonosulást hangsúlyozó filozófia, egy szemléletmód, ahol a résztevékenységek integrációjában a marketingszempontok dominálnak. Szűkebb értelemben viszont olyan tevékenység, amely a páciensek igényeinek kielégítése érdekében elemzi az egészségügyi piacot, meghatározza az értékesíteni kívánt termékeket és szolgáltatásokat, megismerteti azokat a páciensekkel, kialakítja az árakat, megszervezi és támogatja az értékesítést, valamint befolyásolja az ügyfeleket, és nem utolsósorban profitot termel.

A Positive Health & Care egészségügyi marketing területen nyújtott szolgáltatásai:
  1. Üzletviteli és marketingfeladatok menedzselése, legyen szó egészségügyi vállalkozás indításához szükséges stratégiai marketingtervről vagy napi szintű marketingfeladatok megvalósításáról.
  2. Egészségügyi hálózatok, intézmények, rendelők menedzselése, weboldalak és közösségimédia-felületek kialakítása és menedzselése, speciálisan egészségügyre szabott tréningek szervezése és lebonyolítása, páciensszerző önműködő marketingfolyamatok kialakítása analitikai és riportolási rendszerrel.

Állategészségügy
Állatkórházak és állatorvosok praxisának sikeres menedzselésében, marketingfolyamatainak kialakításában csapatunk gyors és eredményorientált megoldásokat nyújt a fennálló marketingkihívásokra. Értékteremtésünk kiemelt célja, hogy állatorvos ügyfeleink idejük nagy részét a gyógyításnak tudják szentelni, hiszen a Positive Health & Care átvállalja a praxis komplett vagy részmarketing-feladatait.

Legyen szó professzionális weboldalkészítésről, közösségimédia-menedzselésről, sajtókampányokról vagy egyszerű prospektusok, szóróanyagok elkészítéséről, sőt akár egyedi igényekre specializált képzésekről, szemináriumokról, hiszen ügynökségünk 360 fokos támogatást nyújt az állategészségügyi szegmens vállalatai számára. Állatgyógyszert, állateledelt és takarmány-kiegészítő termékeket gyártó és forgalmazó cégek, hálózatok mind országos, mind nemzetközi szintű marketingfeladatainak ellátásában is hosszú távon megbízható partnerként erősíti a Positive Health & Care a piac szereplőit.
Pharma
Az egészségügyi szektor egyik legdinamikusabban fejlődő piacán a Positive Health & Care kifejezetten a gyógyszergyártók és forgalmazók számára kínál teljes körű marketing- és kommunikációs szolgáltatásokat – legyen szó egy új gyógyszerkészítmény piaci bevezetéséről vagy akár izgalmas kutatási eredmények, tanulmányok avagy fejlesztések közzétételéről, publikálásáról. Ügynökségünk pharma piaci know-how-ja mögött mindemellett meghúzódik az a tapasztalat és szemléletmód, amely a gyógyszerszegmens piaci szereplői üzleti érdekeit és versenyképességét tartja szem előtt, figyelembevéve az adott vállalat mikro- és makroszintű környezetét, illetve lehetőségeit; vagyis a Positive Health & Care itt sem dobozos szolgáltatásokat nyújt, hanem életszerű támogatási csomagot dolgoz ki partnerei aktuálisan megfogalmazott igényei alapján.
Care
Az egészséget nem lehet határok közé szorítani. Emberektől és szakmáktól függetlenül mindent és mindenkit megillet.

Az egészség törődés fókuszunkkal minden egyes olyan vállalkozásra, amely az egészséget nevezi meg központi irányának, partnerünkként tekintünk. Hiszen az emberek hajlamosak beskatulyázni az egészséget csak az alapvető egészségügyi szolgáltatásokba. Mi azt szeretnénk, hogy minden olyan vállalkozás, cég és ügyfél, aki az egészségre helyezte a szolgáltatását, megkapja a legszélesebb körű egészségügyi marketingkiszolgálást. Legyen fogorvos, pszichológus, masszőr, bőrspecialista, védőnő, fodrász vagy éppen sportedző – bárki!

Célunk ugyanis közös: megőrizni az egészségünket a care jegyében.

Szolgáltatások

Ha üzleti stratégiát keresel
BUSINESS INTELLIGENCE & FEJLETT ANALITIKA
EGÉSZSÉGÜGYI MARKETING- ÉS MÁRKASTRATÉGIA
EGÉSZSÉGÜGYI MUNKÁLTATÓI MÁRKA- ÉS TOBORZÁSTÁMOGATÁS
INTEGRÁLT MAGÁNEGÉSZSÉGÜGYI ÜZLETVITELI TANÁCSADÁS, OKTATÁS, TRÉNINGEK

Ha klasszikus
képviseletet keresel

KREATÍV KONCEPCIÓK ÉS INTEGRÁLT KAMPÁNYOK
VIZUÁLIS TARTALMAK KÉSZÍTÉSE
KÖZÖSSÉGIMÉDIA-MENEDZSMENT
EGÉSZSÉGÜGYI WEBOLDALAK ÉS WEBSHOPOK
PR-KAMPÁNYOK
PERFORMANCE KAMPÁNYOK

További extrák

ORVOSI RENDELŐK BÉRBEADÁSA ÉS KIADÁSA

Referenciák

what we are proud of
Affidea
Affidea case study
Diaverum
Diaverum case study
VP-Med
VP-Med case study
Széchenyi Medical Spa
Széchenyi Medical Spa case study
Alcon
Alcon case study
Bayer (Elanco)
Bayer (Elanco) case study
Dr. Kocsis András Fogszabályozó Centrum
Dr. Kocsis András Fogszabályozó Centrum case study
Komplexlabor Diagnosztika
Komplexlabor Diagnosztika case study
Affidea
Affidea
Affidea

Mi volt a feladat?

Az először Diagnoscanné, majd később Affideává váló Euromedic kapcsán volt lehetőségünk nem egy, hanem azonnal kettő rebranding folyamatban is részt venni. A szűk 10 évet felölelő idő alatt minden olyan marketinget és PR-feladatot is érintő lépést megtettünk, amelyekkel a siker útjának alapköveit tudtuk lefektetni.

  • Egy olyan időszakban kellett bevezetnünk a fizetős MR-vizsgálatok lehetőségét, amikor nemcsak gyerekcipőben járt a privát képalkotó diagnosztikai szolgáltatás, de egyenesen ellenszenvet váltott ki az emberekből.
     
  • Hogy még közelebb vigyük a privát képalkotó diagnosztikai szolgáltatást a páciensekhez, úgynevezett „Stand Alone” központok nyitását és egyben piaci bevezetését bízták ránk – például a Mammut, a Bank Center vagy éppen a Megyeri úti csomópontoknál.
     
  • Nem kevesebb mint 5 évig volt elsődleges napirendi feladatunk, hogy 16 országra megfelelő közösségimédia-beli kommunikációt fejlesszünk ki (beleértve az olyan platformokat, mint a Facebook, az Instagram, a Twitter, a YouTube vagy éppen a LinkedIn).

 

Miért volt sikeres a kampány?

A megbízás során számtalan elem közrejátszott a sikeresség érdekében, mégis a legkiemelkedőbb a teljes körű bizalom megszavazása volt számunkra. Azáltal, hogy szabad kezet kaptunk, olyanfajta komplex integrált marketingkampányokat tudtunk felmutatni (a munkatársat bevonó tréningekkel kiegészítve), amelyek egy egységesen kommunikált arculati brand elérésében nagy fokú jelentőséggel bírtak.

Hogyan oldottuk meg?

  • Célzottan szenzitív, operatív cselekvési programmal kiegészített marketingtervet alakítottunk ki – rövid, közép- és hosszú távú megvalósítási céllal egyaránt.
     
  • A feladaton kezdettől fogva outsourcing formában, specifikált mátrixrendszerben dolgoztunk – ezzel így megelőztük annak a hibának a felbukkanását, hogy munkatársainkkal esetleg nem ugyanazt értjük egy adott folyamat alatt.
     
  • Kimondottan a központokra fókuszáló, különálló egységekként kezelt PR-eseményeket és számtalan integrált kampányt vezettünk végig.

 

Diaverum
Diaverum
Diaverum

Mi volt a feladat?

A feladat komplexitását pontosan mutatja be a vesebetegekkel folytatott aktív kommunikáció, valamint a social media és HR fókuszú stratégiatervezés egyidejű bevezetése. A teljesség igénye nélkül a részletgazdag marketingterv 24 országra vonatkozó közösségimédia-tevékenységét és az orvosok-ápolók toborzásának HR-támogatását foglalta mindez magába.

 

Miért volt sikeres a kampány?

Cégre szabott, adatalapú döntéstámogató és hatékonyságmérő metódust dolgoztunk ki a Power BI segítségével. Közösségi tevékenység mélyreható elemzése céljából, a LinkedIn-re fejlesztett többdimenziós közönség- és közönségaktivitás-elemzést lehetővé tevő, valamint Social Listening és Sentiment Analysis technikánkkal elemeztük a pácienseket. Így az általunk fejlesztett modern analitikai módszerekkel lényegesen több adathoz fértünk hozzá, és így sokkal hatékonyabb döntés-előkészítő folyamatokat tudtunk biztosítani a jövőbeni kampányaink optimalizálásához.

Hogyan oldottuk meg?

Ahhoz, hogy releváns, B2B és B2C célcsoportokat egyszerre megszólító tartalmakat tudjunk előállítani – mindezeket a marketingtervnek megfelelően, a tartalommenedzsmenthez és hirdetési kampányokhoz igazítva angol nyelven –, a stratégiai céljainkhoz igazított, folyamatos kommunikációra volt szükség. Mindezt a perszonalizáció és a teljes körű közösségimédia-profilok kialakításával tettük lehetővé.

 

VP-Med
VP-Med
VP-Med

Mi volt a feladat?

Magyarország legnagyobb privát érsebészeti rendelőjének létrehozása, ahol már a kezdetektől fogtuk ügyfelünk kezét. A sikeresen felépített üzletviteli működésnek köszönhetően mára már budapesti központon túl szolnoki, szombathelyi, debreceni és veszprémi központtal is büszkélkedhet a VP-MED hálózata.

Feladatunk jelenleg a személyre szabott visszérműtétekkel és visszérgyógyítással kapcsolatos információk eljuttatása a visszeres panaszokkal küzdő páciensekhez.

 

Miért volt sikeres a kampány?

Bármilyen marketingkampány sikerének egyik legalapvetőbb eleme a felek közti zökkenőmentes kommunikáció. Jelen esetben a bizalmi viszony kiépítését még inkább alátámasztotta a tény, hogy a tulajdonos (aki kiváló érsebész és visszér-specialista) minden ötletünkre nyitott volt. Az innovatív marketinglehetőségeket nem csupán elfogadta, de mindmáig sikeresen is alkalmazza a praxisa során – ezzel továbbra is kitűnve az adott mezőnyből.

Hogyan oldottuk meg?

A közösségimédia-jelenlét elsődleges kialakításán túl 2 weboldalt terveztünk meg a stratégiai marketingterv részleteihez igazodva. Szakági tréningeket és egyben különféle coach programokat kezdtünk el tartani, amelyekre szegmentált hírlevélkampányok során is felhívtuk a figyelmet.

 

Széchenyi Medical Spa
Széchenyi Medical Spa
Széchenyi Medical Spa

Mi volt a feladat?

A Széchenyi Gyógyfürdő medical részlegének újrapozicionálásához privát medical spa szolgáltatások bevezetésével bíztak meg minket az adott piaci szektornak megfelelően. A prémium célcsoport elérése érdekében pedig mielőbbi forgalomgenerálást, egészségnevelést és egyben edukációs irányvonal felépítését kellett kidolgoznunk egy teljes körű kampány keretein belül.

 

Miért volt sikeres a kampány?

  • Teljesen új brandet vezettünk be, amit célcsoportra fókuszált külön weboldallal és egységes közösségimédia-kommunikációval támogattunk meg.
     
  • A weboldalt elsősorban külön prevencióra nyitott és külön a mozgásszervi problémákkal küzdők célcsoportjára bontottuk. Ezek után konkrét testrészekre tudtuk szegmentálni a megjelenést – ezzel biztosítva minden pácienst, hogy csak a számára lényeges információval találkozzon.

Hogyan oldottuk meg?

A mindenekelőtti célcsoport-meghatározás, mikroszegmentáció és buyer personák kidolgozása után kezdtünk el fókuszáltan foglalkozni a közösségimédia-menedzsmenttel (célzottan a LinkedIn-stratégia kiépítésével).

Tréningeket és oktatásokat tartottunk – ez alá besorolva a mélyinterjúk készítését is –, a különféle szenzitív medical spa szolgáltatások népszerűsítéséért pedig landing page-eket és mikroweboldalakat hoztunk létre célzott hirdetések érkeztetésével.

 

Alcon
Alcon
Alcon

Mi volt a feladat?

A különféle szenzitív műtétek és műlencsék értékesítési folyamatainak elősegítése volt a feladatunk.  Ezek célzott megjelenésével még konkrétabban tudtuk megszólítani a célcsoportunkat az online marketinges szektor behatároltsága ellenére is.

 

Miért volt sikeres a kampány?

Azon túl, hogy a tanácsadói rendezvénysorozat kapcsán rengeteg pozitív visszajelzés érkezett, számottevő profitnövekedést értünk el megannyi magánpraxis számára. Az edukáció során bemutatott gyakorlati példákat, szakmai tartalmakat és megoldásokat a praxisok sikeresen sajátították el – ezzel pedig jelentősen ki is tűntek a versenytársaik közül.

Hogyan oldottuk meg?

Egy előzetes, széles körű tematikus audit után kézzelfogható, gyakorlati mintákat bemutató előadásokat és workshopokat tartottunk az online marketing és a szemészeti praxis szféra számára elérhető, őket támogató lehetőségeiről.

 

Bayer (Elanco)
Bayer (Elanco)
Bayer (Elanco)

Mi volt a feladat?

A Bayer Forum Veterinarium keretein belül különféle workshopok, szemináriumok és oktatások megszervezésével bíztak meg bennünket. A hasonló felépítésű, mégis kifuttatásukat tekintve differens témák (például kríziskommunikáció, egészségügyi webshopok felépítése) mellett a fő fókuszunkat a Covid-járvány alatti sikeres kommunikáció szolgáltatta.

 

Miért volt sikeres a kampány?

A workshopok és konferenciák során sikerült egy olyan könnyen emészthető formában átadni a szakismeretünket (számtalan gyakorlati példával és esettanulmánnyal kiegészítve), hogy a közönség tagjai felettébb aktívak is lettek a szektor iránt. Ennek köszönhetően hosszasan tudtunk kötetlenül  konzultálni velük és egyedi, cégspecifikus problémájukra is megoldási javaslatot nyújtani.

Hogyan oldottuk meg?

A járványidőszak miatt az összes előadást online platformon keresztül folytattuk le (közel 150 állatorvos számára tartottunk nemzetközi videókonferencia-sorozatot).

Az állatorvosok közreműködésével tartott mélyinterjúkban felszínre hozott kihívásokat és kiaknázatlan lehetőségeket térképeztünk fel – mindezeket az online marketing adott szektorára specifikusan.

 

Dr. Kocsis András Fogszabályozó Centrum
Dr. Kocsis András Fogszabályozó Centrum
Dr. Kocsis András Fogszabályozó Centrum

Mi volt a feladat?

Több mint 10 évvel ezelőtt a megkeresés során egy mindössze egyszékes fogászatból kellett az alapoktól kezdve létrehoznunk egy fogszabályozásra és annak oktatására is specializálódott, csúcstechnológiájú eszközparkkal rendelkező centrumot.

 

Miért volt sikeres a kampány?

Egy részletes üzletiintelligencia-elemzés során felmértük azokat az üzleti kérdéseket, amelyek alapvetően meghatározzák az üzletvitelt, illetve a tulajdonosi célok teljesülését. A fejlett analitika szoftver, a Microsoft Power BI alkalmazásával azonnali információszerzést tudtunk biztosítani az üzlet nyereségesebbé tételéhez. Az adatok elemzésével egy sokkal objektívebb képet kaptunk arról, hogy a szolgáltatási folyamatban milyen üzleti, azaz pénzben és időben is mérhető hozadék áll rendelkezésünkre.

Az általunk alkalmazott adatfeldolgozási, elemzési és egyben vizualizációs megoldások a jelenleg nemzetközileg is alkalmazott módszerek alapján történtek. Ebből fakadóan a megszerzett tudás üzleti alkalmazásán keresztül jelentős versenyelőnyt tudott generálni magának a centrumnak.

Hogyan oldottuk meg?

Egy centrumra szabott, felhasználói élményt figyelembe vevő egységes weboldalt és közösségi médiát is érintő kommunikációt alkalmaztunk (számtalan saját forgatott anyaggal és fényképpel kiegészítve).

Egy külön, kizárólag a fogszabályozásra épülő blog írásába is belekezdtünk. Ezzel nem csupán gyakorlati és követendő példákat nyújtva a célcsoportok számára, hanem (az egészségügyben jártas szerző által) egy sokkal személyesebb hangvételű, edukáló platformot is teremtve.

 

Komplexlabor Diagnosztika
Komplexlabor Diagnosztika
Komplexlabor Diagnosztika

Mi volt a feladat?

Az ügyfél korábbi kommunikációjának eredményességét szerette volna számokban kifejezve látni, célja volt a kommunikációs hatékonyságot növelni és új, folyamatosan bővülő szolgáltatásokat piacképessé formálni és bevezetni, már az általunk kidolgozott metódus szerint, számokkal és mutatókkal alátámasztott piaci analitikára hagyatkozva.

Magánegészségügy fókuszú üzletviteli tanácsadásban kérték a Positive Health & Care támogatását, ami egyszerre foglalta magába a kommunikációs auditot, egészségügyi PR-tevékenységeket, illetve a magánegészségügy fókuszú tájékoztatásokat is. A projekt során egymás után bevezetendő szakrendelések gyors és hatékony marketingkommunikációját bízták ránk.

 

Miért volt sikeres a kampány?

A vizuális megvalósításban (számtalan rövid videó forgatásában, hivatalos fotók elkészítésében) hatalmas szerepük volt az adott szakorvosoknak – akik az elejétől fogva partnerek is voltak minden téren. Az ezáltal „bennfentesebb”, formálisabb megközelítés miatt sokkal könnyebben tudtuk megszólítani és bevonzani a kívánt páciensi célcsoportokat.

Hogyan oldottuk meg?

A nulladik lépéssel; vagyis az újrapozicionálással.

A weboldal adott tartalmi és vizuális megjelenését is az alapoktól kezdve építettük újra (SEO szempontok, adott tematika és az orvosi személyi márkák alapján). Számtalan tematikus videót osztottunk meg a közösségimédia-platformokon, a hírlevélmarketingnek köszönhetően pedig sikerült ösztönözni is sok pácienst további szakrendelési kivizsgálásokra való regisztrálásra.

 

Brands

ők már minket választottak
Diaverum
Affidea
Oncompass Medicine
Bayer
VPmed
BMM
Vezér Állatorvosi központ
Synlab
Cmed
Lyme Diagnostics
Feketesas klinika
feovenyessy
Vascular plazma
Magyar Vöröskereszt
Hírös Lézer
Virányos Klinika
Városközponti Állatorvosi rendelő
Corden
CityDent Fogászat és Szálsebészet
Alcon
Medve Medical Egészségközpont
SensoLite
dr. Kollár László házi gyermekorvos
Ezredév egészségügyi központ
Fehér Dent
Dr. Szabó István Ortopéd Sebész
Vikote
Nádor Dental
Perfect Med Gyógycentrum
VetScan Kisállat Diagnosztika
Hargitai Dental
Stefánia Klinika
VP-Med
ajánlatkérés
Szívesen meghallgatjuk kérdéseidet, ha ehhez hasonló szolgáltatásra lenne szükséged.
Kérj ajánlatot is akár...
ajánlatkérés
Horváth Krisztina
Horváth Krisztina
Managing partner
+36 30 894 2663
„Sajnos az egészség nem fertőző.”Dr. Bubó