APPLE - ACCOUNT MANAGER

APPLE - ACCOUNT MANAGER

A projektmenedzsment mellett jártas vagy a marketingkommunikáció és a field koordináció világában? Hatékony munkaszervező hírében állsz? Akkor jelentkezz hozzánk Account Manager pozícióra az Apple márka ellátására!

TL;DR

  • a lényeg: a hazai ügynökségi piac egyik legnagyobb szereplőjénél az integrált feladatokra szakosodott részleg Account Managere lehetsz
  • a hirdetés tárgya: egy teljes munkaidős, home office lehetőséggel támogatott munkakör
  • a feladat: hazai és nemzetközi TOP márkákon, rendkívül változatos és széles szakmai spektrumot lefedő projektek koordinációja
  • kiemelt feladat az Apple márka promóteri tevékenységének támogatása, a dedikált team koordinálása
  • mikor érdemes megkeresned minket:
    • legalább 3 éves, referenciával igazolható szakmai munka áll mögötted és jó a kommunikációs és problémamegoldó készséged,
    • van B kategóriás jogosítványod, illetve
    • magabiztosan kommunikálsz angolul írásban és szóban is

 

Mi a feladat?

Az Integrált Csapat Client Services részlegének Account Managereként:

  • kiemelt feladatod lesz az ügynökség dedikált promóteri csapatának koordinációja, alkalmanként rendezvények megszervezése
  • ezen kívül lehetőséged lesz nagyon változatos, szakmai kihívásokkal tarkított integrált projekteket menedzselni
  • a hatékony projektmanagementre és a profi ügyfélkommunikációra történő fókuszálást várjuk el
  • feladatod lesz az ügyfelektől/promóterektől érkező visszajelzések gyűjtése, elemzése, megoldási javaslatok készítése
  • prezentációkat, ügyfelekre szabott havi riportokat is kell készíteni

 

Mit várunk tőled?

  • legalább 3 éves, referenciával igazolható szakmai tapasztalatot
  • erős kommunikációs és problémamegoldó készséget szóban és írásban egyaránt
  • napi szintű használatra alkalmas angol nyelvtudást
  • B kategóriás jogosítványt
  • felelősségteljes munkavégzést és a miénkkel megegyező munkamorált
  • konfliktushelyzetekben higgadtságot és gyors döntéshozatali képességet
  • önálló munkavégzés és taktikai szervezőképességet

 

Hogyan lehet nagyobb esélyed?

  • Ha a prezentációkészítést nem nulláról kezded, van érzéked ahhoz, hogy mit csinálj, amikor el kell térni a sablontól.

 

Mennyit, mikor és hol kell dolgozni?

  • Teljes munkaidőben (munkanapi 8 órában).
  • Projektfókusszal dolgozunk, azaz rugalmasan figyelembe tudjuk venni az esetleges privát igényeket, ekkor az elérhetőséget kell tudni biztosítani, de nem állunk a blokkoló óra mellett.
  • A túlórát nem szeretjük, de ha szükség van rá a megnövekedett terhelés miatt, akkor egyeztett keretek között kompenzáljuk.
  • A Hősök tere közvetlen szomszédságában, a Positive Adamsky HQ épületében, havi 5 munkanap home office keret mellett.

 

Miért válassz minket?

Az Integrált Csapat a cégcsoport „delta force” egysége, a legváltozatosabb és legösszetettebb szakmai kihívásokkal találkozhatsz. Ezen felül:

  • Pozitív szemlélet és csapatszellem.
  • Hazai és nemzetközi top márkák integrált feladatain dolgozhatsz.
  • Nagyon komolyan sikerre éhes csapat, aktív, támogató vezetőség.
  • Dedikált projektmenedzsment-rendszer és részletesen dokumentált folyamatok. Nincs freestyle.
  • Rendszeres teljesítményértékelések mellett te is alakíthatod, hogy milyen legyen nálunk dolgozni.
  • Időről-időre szeretünk saját programokat szervezni, csapatot építeni, amiben aktívan számítunk rád is.
  • Közel 90 ügyfelet látunk el, szóval a jelen izgalmas, a jövő szép.

 

Jelentkezés

A job@adamsky.hu címre jöhet „Account Manager” tárggyal.

Jelentkezés

Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a positive.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
további információ
Elfogadom
Nem fogadom el