Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a positive.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
további információ
Elfogadom
Nem fogadom el
Támogatsz egy ügyet?
Felvállalsz egy ügyet?
Azonosulsz az üggyel?
PR । Cause Marketing megoldásunk
Válj az Ügyeddé!

BeCause Circle

Nem jótékonykodás; üggyé válás

A mára kissé elcsépelt és kiüresedett Corporate Social Responsibility (CSR) fogalmán túlléptünk – legkésőbb a COVID-19 világa után. Ezzel hivatalosan is lezártuk a „kozmetikai CSR” korát, azaz az ad hoc ügyek támogatásának gyakorlatát, már csak azért is, mert valódi problémákra kell válaszokat adni. A Corporate Social Entrepreneurship (CSE) megközelítés ehhez képest egy cég vagy brand társadalmi vállalkozásként való felfogása, azaz a márka maga válik az üggyé.

Új éra, új szemlélet!

A vállalati vision és mission mellé kezd helyet fúrni magának a purpose, azaz egy olyan stratégiai üzletvezetési koncepció, amiben a márka társadalmi hasznossága határoz meg mindent, ami vele történik. Ez nem egy PR-esek hegesztette bullshit, hanem a márkaüzeneted jóüggyé konvertálása, ami magából a brand természetéből fakad. Nemzetközi felmérések szerint kétszer-háromszor nagyobb a vásárlók elköteleződése az ügy-vezérelt cégek mellett, szóval nem kéne erről a vonatról lemaradni…

Zárkózz fel, ez a 21. század! 

Hogyan tudod egyszerre a legjobb munkaerőt vonzani magadhoz, szélesíteni a fogyasztóid körét és a piacod, valamint növelni a bizalmat a márkád iránt? Természetesen akkor, ha képviselsz valamit. A 21. században alapvetés, hogy a márkád kommunikációja márkastratégia alapján történik, de ha ügyed is van, attól lesz karaktered, az gondolkoztatja el a fogyasztóidat, azzal fogsz véleményt formálni. Egyre több vállalat látja be, hogy tennie kell a felelős munkahely imidzséért, a fenntartható működésért, csökkenteni kell az ökológiai lábnyomát, transzparensen és etikusan kell működnie, felelősséget kell vállalni a közösségekért, vagy éppen fontos iparági ügyeket kell felvállalnia.

Mit nyersz?

Arra vállalkozunk, hogy integráljuk a vállalati vagy márkakommunikációs stratégiádba az ügyedet, hogy aztán minden belső és külső kommunikációs csatornán és eszközzel elmeséljük a történetedet: a sajtóban, a belső kommunikációban, employer branding platformokon, szakmai partnerekkel közösen vagy a fogyasztóid bevonásával.

 

Kinek ajánljuk?

Mindenre van megoldásunk, így minden méretű és profilú cégnek tudunk segíteni: ha a nulláról kell felépíteni az ügyet, vagy ha van már elképzelés a felvállalandó célról, sőt akkor is, ha egy globális irányt kell honosítani. Ha ez nem elég, segítünk integrálni a folyamataidba a purpose-ödet, külső-belső kommunikációban, employer brandingben és a stakeholdereid felé.

be-circle