#mosnincsmegállás című sorozatunkban mélyinterjúkat készítünk az ország legnagyobb márkáinak döntéshozóival a marketing jelenéről és jövőjéről. A leghitelesebb kommunikációs szakemberek egybehangzó véleménye alapján most már biztos: vége az időszaknak, amikor egy márka csak sales üzenetekkel sikeres lehet, most érzékenységre van szükség – egyszóval eljött a "reklámbrutalizmus" vége.
„Menj el!”, „vedd meg!”, „próbáld ki!” – a felszólító mód csak addig működik, amíg elég a fogyasztó eszére hatni, azonban a járvány okozta nehéz helyzet empátiát és gyökeres változásokat kíván a márkáktól. De hogyan kezdj hozzá az önvizsgálathoz? Hogyan illessz teljesen új üzeneteket a meglévő kommunikációdhoz? Mindenben segítünk!
A folyamat első lépése, hogy átfogó képet alkotunk arról, hogy jelenleg hogyan látják a fogyasztók a márkádat. Ehhez bekérünk tőled minden kommunikációs anyagot az elmúlt évből a kiemelt Facebook-posztjaidtól az utolsó szórólapig. Ezután kielemezzük a látottakat és összevetjük azzal, ahogy mások beszélnek rólad, a hitelességedről, az általad keltett benyomásokról.
A végeredmény egy világos és egyszerűen értelmezhető jelentés lesz. Kidolgoztunk egy keretrendszert, amely az arisztotelészi retorikán alapszik, és fényt derít rá, hogy a kommunikációd hogyan lehet meggyőzőbb és hitelesebb. Ennek alapján azonnal megvalósítható javaslatokat teszünk neked.
Megtudhatod, hogy a fogyasztók benyomásai alapján mi miért működik és mi miért nem működik a kommunikációdban. Az üzenettel van baj? A kreatív megoldásokkal? Esetleg a márkáddal? Mindenre fény derül majd, és mindenre kínálunk megoldási javaslatokat.