Az új kreatív igazgató érkezése szorosan kapcsolódik a PDKY elnevezéssel fémjelzett átfogó márkamegújulásához, amely az „Expect the Unexpected” brandígéret köré szerveződik, és a jelen korunkra oly’ jellemző váratlan, sokszor szürreális jelenségekre történő legalább annyira meglepő és agilis ügynökségi reagálást írja le. A cég április 10-én mutatta be új arculatát és üzeneteit, illetve ennek részeként az újonnan leigazolt szakembert.
Vaszary Ádám, a Positive Adamsky (PDKY) kreatív ügynökségi CEO így indokolta a választást:
„Vili munkássága, szakmai tapasztalata és kreatív látásmódja a garancia arra, hogy a megújulás vele nem csak szlogen, hanem valódi szakmai irányváltás is. Hiszem, hogy vele és az ügynökség agilis csapatával valódi status quo változást tudunk elérni a hazai és akár a nemzetközi piacon.”
Farkas Vilmos szerint egy ügynökség sikerének legfőbb mérőszáma az ügyfelek üzleti eredményessége: „Nincs önmagáért való kreativitás. Akkor dolgozunk jól, ha a munkánk hatása nemcsak látszik, hanem érződik is az ügyfél eredményein” – mondta a szakember. Hozzátette: olyan kreatív közeget szeretne építeni, ahol bátor ötletek születhetnek– mert néha a legőrültebb gondolatokból születnek a legemlékezetesebb kampányok.
„Az Expect the Unexpected szemlélet számomra a reklám esszenciáját jelenti: egy meglepő ötlet, egy váratlan csatorna vagy egy új mechanizmus – ezek azok az elemek, amelyek valóban képesek figyelmet generálni. A sablonos kampányok ma már láthatatlanok” – fogalmazott Farkas Vilmos. Szerinte az ügynökségben rejlő lehetőségek különösen inspirálóak: „A menedzsment szemlélete, a stabil működés és a kreativitásra és az integrált működésre helyezett nagy hangsúly együttesen olyan alap, amire bátran lehet építeni – én pedig minden erőmmel azon leszek, hogy a PDKY brand kreatív reputációt tovább erősítsük.”
A szakember pályáját a BBDO budapesti irodájában kezdte 2000-ben, majd 2002-ben csatlakozott a Leo Burnetthez, amely később a Publicis Groupe részévé vált. Itt 21 éven át dolgozott, 2008-tól már kreatívigazgatóként. 2023-ban a Bold kreatív csapatát erősítette, mielőtt a Positive Adamsky (PDKY)-hoz csatlakozott volna. Karrierje során több nemzetközi és hazai márkán dolgozott, kampányai számos szakmai elismerést nyertek, köztük három Cannes Lions díjat is.