Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a positive.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
további információ
Elfogadom
Nem fogadom el
adamsky
hol a határ?
mindig aztkeressük.
A Positive Adamsky kísérletező részlegeként minden nap berögzüléseket eszünk reggelire, aztán leöblítjük némi nyilvánvalóval. Ilyesmi nem maradhat az asztalon.
Image kampány, filmgyártás, integrált kampány vagy trade marketing: az Adamsky laborjában mindig kikísérletezzük azokat a megoldásokat, amelyekkel úgy tudjuk megmutatni az adott márka értékeit, ahogy arra még nem gondolt senki. Ha engedik nekünk.
Filmgyártás házon belül
Ügyfélcentrikuscontrol freakség
Filmgyártás házon belül
A filmgyártási folyamat minden állomását házon belül végezzük, összeszokott alvállalkozói csapat segítségével.
Szerintünk akkor vész el a legkevesebb az eredeti koncepcióból, ha mi csinálunk mindent a forgatástól a vágáson át az utómunkáig, így a kész anyag a lehető leghűbben tükrözi az eredeti, gyakran idealista elképzelést.
1/11
Richter Gedeon
életrajzi játékfilm
Richter Gedeon
  • length
    115 perc
  • client
    Richter Gedeon Nyrt
  • details
    Egész estés játékfilm Richter Gedeon élete alapján, teljes mértékben házon belül gyártva.
MTV Maci
vírusvideó
MTV Maci
  • length
    70 mp
  • client
    Music Television
  • details
    Két vírusvideó, amelyeket egy névhasználati vitához készítettünk.
Regional Product spot
rich media spot
Regional Product spot
  • length
    56 mp
  • client
    Borsodi Sörgyárak
  • details
    Borsod megye – Regional rich media spot
Influencer film
Influencer film
  • length
    15 perc
  • client
    Schweppes
  • details
    Egy nyári kampányhoz forgattunk három influencer kalandjairól filmet a Schweppes megbízásából.
Image Spot
Image Spot
  • length
    50 sec
  • client
    Magyar Gyógyszergyártók Szövetsége
  • details
    Egy nyári kampányhoz forgattunk három influencer kalandjairól filmet a Schweppes megbízásából.
Exemplar
riportfilm
Exemplar
  • length
    50 perc
  • client
    Példakép Alapítvány
  • details
    Exemplar riportfilm
Pepsi UCL
prankvideó-sorozat
Pepsi UCL
  • length
    45 mp
  • client
    Pepsi
  • details
    A Bajnokok Ligája alkalmából indított online kampányhoz készült videósorozat.
Co-Branded Preroll
3D animáció
Co-Branded Preroll
  • length
    41 mp
  • client
    Pepsi/Lays
  • details
    A Bajnokok Ligája alkalmából indított kampány részeként gyártottunk egy 3D animációt, amelyet prerollként használtunk.
Online verseny
vírusvideó
Online verseny
  • length
    165 mp
  • client
    UPC Business
  • details
    A UPC 500.000. előfizetőjének megünneplése alkalmából forgatott online videó.
Emberkereskedelem ellen
awareness spot
Emberkereskedelem ellen
  • length
    50 mp
  • client
    ergo Európai Regionális Szervezet
  • details
    Az emberkereskedelem veszélyeire felhívó film.
Fibróma awareness
kampányfilm
Fibróma awareness
  • length
    45 mp
  • client
    Magyar Nőorvos Társaság
  • details
    A fibrómák veszélyeire felhívó film
merünkszámokat mondani!
Sales fókuszú szolgáltatásaink és referenciáink
Nálunk a csatorna- és eszközhasználat nem fiókból elővett sablonok segítségével áll össze: a kampányok tervezési fázisának egyik legfontosabb része megtalálni azt, hogy mely csatornák és eszközök vezethetnek majd az ügyfél által elvárt eredményekhez.
A következőkben bemutatunk néhány általunk levezényelt sales fókuszú kampányt az elmúlt évekből, és azt, hogy hogyan sikerült befolyásolnunk velük az adott termékek eladási mutatóit.
1/4
Borsodi Hazai Pályán
Borsodi Hazai Pályán
  • length
    2 perc
  • Activations
    2 megyére lokalizált eladáshelyi promóció, amellyel egy image kommunikációs kampányt támogattunk.
  • details
    Önálló microsite, perszonalizált kaparós sorsjegyek, kreatív, nagyszámú garantált ajándék
Többtermékes edukációs promó
Többtermékes edukációs promó
  • length
    2 perc
  • Activations
    Edukációs promóció, 4 termékes kampánnyal. A kampány célja volt, hogy a Pepsi termékeit egyenként, alkoholos mixelésre alkalmas eszközökként mutassa be.
  • details
    Microsite, POS, mobilalkalmazás, field aktivitások
Pepsico márkák (2017)
Pepsico márkák (2017)
  • length
    3 perc
  • Activations
    On-pack promók, I/O termékbevezető retail promóciók, termék-összehasonlító kommunikáció
  • details
    Újgenerációs influencer (vloggerek ajánlói kódos promóval), kreatív OOH megoldások, PR
Tailor-made retail & HoReCa promóciók (2018-19)
Tailor-made retail & HoReCa promóciók (2018-19)
  • length
    4 mp
  • Activations
    2018 után domináns szerepet kaptak a 3. partneres, ún. tailor-made promóciók. Ennek keretében negyedévente minimum 1 márkán kiemelt partneri minőségben helyszíni és online promóciókat koordináltunk.
  • details
    Klasszikus POS megjelenések, hostess promóciók, AP kódos promóciók, microsite, egyéb on-field eszközök
"Tökös
megoldások"
Azok az ügyfelek és neki leadott kampányok, amikre mi vagyunk büszkék (case studyk)
Kedvenc projektjeinkAz alábbiakban bemutatjuk néhány olyan kampányunk működési mechanizmusát az elmúlt évekből, amiket különösen élveztünk. Az esettanulmányaink főszereplője mindig az ötlet, a megvalósításért pedig még a talajt is magunk mögött hagytuk, ha kellett.
1/6
Borsodi - Hozd haza a haverodat egy sörre!
Borsodi - Hozd haza a haverodat egy sörre!
  • length
    3 perc
  • Activations
    Borsodi
  • details
    A kampány időszakában a részvevők egy online felületen megjelölhették egy Borsod-Abaúj-Zemplén megyei barátjukat, akivel aztán közös helikopterutat nyerhettek.
Pepsi Vloggerőpróba
Pepsi Vloggerőpróba
  • length
    3 perc
  • Activations
    Pepsi
  • details
    A kampány egy vetélkedő volt, 4 híres magyar vlogger közreműködésével. Nem is igazán arra voltunk kíváncsiak, hogy ki a jobb egy adott feladat teljesítésében – inkább arra, hogy ki vállalja el egyáltalán.
Mirinda Bújócska
Mirinda Bújócska
  • length
    2 perc
  • Activations
    Mirinda
  • details
    Hogyan szerezhet egy szénsavasüditő-márka magának elismerést a fiatal fogyasztóktól a közösségi médiában a legnagyobb rivális YouTube-on futó influencertartalmi platformja után, amit imádott a célközönség? Hát úgy, hogy országos online bújócskát szervez!
Lay's Mosolykampány
Lay's Mosolykampány
  • length
    3 perc
  • Activations
    Lay's
  • details
    Arra kértük a fogyasztókat, hogy töltsenek fel a csomagolással készült szelfiket közösségi médiába a #laysmosoly taggel, és segítsenek 5.000.000 forintot gyűjteni a Mosolyfestők Alapítvány számára.
Egy nap Korda Györggyel
Egy nap Korda Györggyel
  • length
    4 perc
  • Activations
    UPC
  • details
    A UPC köszönetet szeretett volna mondani az ügyfeleinek az 500.000. ügyfelük szerződése alkalmából, aki megnyerte magának Korda Györgyöt egy napra, amit mindenki legnagyobb örömére, dokumentáltunk is.
E.ON V17
E.ON V17
  • length
    3 perc
  • Activations
    E.ON
  • details
    2016 nyarán a vállalat új irodaházba, a V17-be költözött. A költözés 500 munkavállalót érintett, akiket fel kellett készítenünk a folyamatra, be kellett mutassuk nekik az új otthonukat, és meg kellett könnyíteni számukra az első napokat az új helyen.
ajánlatkérés
Szívesen meghallgatjuk kérdéseidet, ha ehhez hasonló szolgáltatásra lenne szükséged.
Kérj ajánlatot is akár...
ajánlatkérés
Vaszary Ádám
Vaszary Ádám
Managing partner
+36 20 452 0669
Asszertív provokáció. Mert ha könnyű lenne, mindenki ezt csinálná.
Galambos Ádám
Galambos Ádám
Managing partner
+36 70 676 6636