Ez egy igazi kreatív és stratégiai műhely a reklámügynökségi piacon, tele ötlettel és elképzeléssel… de éppen ettől olyan positive. Kreatív koncepciók, minimál vagy épp retinaszaggató színekben tündöklő grafikák, reklámfilmek és pulzáló forgatások, vakufények és csillogó statívok – hogy csak egy darabkát mutassunk a Positive Advertising életéből…. és mi ezt éppoly komolyan vesszük, mint azt a több ezer oldalnyi brand stratégiai és aktivációs anyagot, melyet a piac legkülönbözőbb szegleteiben tevékenykedő ügyfeleink részére készítettünk… és készítünk folyamatosan.
Gondolj a kedvenc márkádra! Könnyű hozzá képet társítanod, egy hangulatot, személyiséget. Elfog egy megkülönböztethető érzés, valahogy mélyen belül tudod, hogy több mint egy cím, egy logo, néhány patinás betű.
Minden erős márka mögött erős stratégia áll.
Képzeld el, hogy te vagy a legjobb limonádéárus az utcában. Megtaláltad a tökéletes arányát a citrom és a frissítő víz kombinációjának és a legjobb nádcukorral ízesíted. Ezért kiülsz egy sámlira, ráírod egy kartondobozra, „friss limonádé kapható”. Sales marketing tevékenységet folytatsz.
Ülsz, és vársz, mégsem történik semmi. Nem érted, hogy hol követted el a hibát.
Ott, hogy nem volt stratégiád.
Sokan azt gondolják, hogy a legnagyobb kreatív ötletek a semmiből keletkeznek, csak úgy „kipattannak” az alkotó fejéből. Ez így is van, tényleg kipattannak, de ahhoz, hogy formát öltsenek a tervezőasztalon, hosszú órák, hetek szükségesek gondolkodva, aztán újra álmodva megint.
A kreatív fejlesztések során először meg kell értenünk, kinek szeretnénk szólni, milyen világot akarunk alkotni, milyen igényre kell megoldást hoznunk. Azt is mondhatnánk, hogy a jó reklám nem más, mint „piacorientált kreatív művészet”.
Az igazi reklám eszközökön átívelő módon hat ránk. A legerősebb kampányok elengedhetetlen része az, hogy a márkát szó szerint életre hívjuk, kézzelfoghatóvá, élményközpontúvá tesszük. Így lesz a megismerésből elköteleződés, így válik üzenethordozóvá az élmény, és feszegethetünk olyan határokat, amelyek áttörése egy márka életében új piacokat, illetve élettér-növekedést jelenthet.
Mennyit ér egy ötlet, egy stratégia vagy akár egy remek kreatív, ha nem a megfelelő eszközök segítségével visszük őket a célcsoportokhoz? Egy boroscímke, egy hatalmas és látványos mobil egészségszűrő kamion, egy sokezer példányban megjelenő prémium magazin, egy gyors kóstolás, egy országos TV kampány vagy egy brandingelt grafitceruza: persze, ezek mind eszközök, melyek önmagukban közvetítik az üzenetet… na de ha „ráncba szedjük” őket és integráltan használjuk, azonnal kilőjük a hatékonysági mutatót. Olyan eredmény jön ki a csövön, amire az eszközök egyenként nem lennének képesek. Bár „a cél szentesíti eszközt”, azért jó, ha tisztában vagyunk az eszközök hatékonyságával.
Még a mai napig is minden brand ékköve, üzenetének legimpozánsabb megjelenési formája a film.
Csillogó statívok, sokezer wattos izzók, színkavalkád és minden, ami mozgókép.
Dőlj hátra, ragadj egy doboz popcornt és merülj bele eddigi munkáinkba!
Manapság minden reklámügynökség 360 fokos, integrált tevékenységgel hirdeti magát.
Legtöbbször azonban arról van szó, hogy ugyanaz a személy, aki megkapta a bejövő briefet, néhány perc múlva már tervezi is az online stratégiát, majd meg is írja a headline-t, keres hozzá egy stock fotót és küldi vissza jóváhagyásra. Sokszor felszínes eredményeké, ellaposodó kreatív ötleteké és a kiégés szinonimájává vált az a szó, hogy „integrált”.
A 360 fokos fordulatot könnyen össze lehet téveszteni az egyhelyben állással.
A Positive Adamsky háza táján azért vagyunk képesek integrált aktivitást nyújtani, mert szeparálni tudjuk a feladatokat és folyamatokat úgy, hogy az adott terület legjobb szakemberei dolgozzanak a kihívásokon. Megoldásainknak objektív alapokra helyezett, mérhető hatása van a fogyasztói attitűdök változásaira nézve. Kutatunk, speciális tudású szakértőkkel dolgozunk, összeállítjuk a hatékony stratégiát és utána folyamatosan a projektek ütőerén tartjuk a kezünket, hogy gyorsan reagáljunk az igazi igényekre.
Tagügynökségeink mesterlövészeivel igazi aktivitást készítünk, lehet szó hostess promócióról, btl, atl megoldásokról, eventekről, gerilla marketingről, és mindenről, ami reklám. A 360-ból így lesz nálunk 720.
A nézőkben mindig is ott bujkált a kíváncsiság, hogy vajon mi rejtőzik a színfalak mögött. Mi hangzik el, mielőtt csattan egyet a csapó? Mit látunk a record gomb megnyomása előtt? Hogyan kerül helyére minden, a díszlet, a színpad, a fények, hogy amikor elindul a show, ne legyen más dolgunk, mint gyönyörködni abban, ahogy összeáll a kép?
Így dolgozunk mi forgatásokon. Kukkantsd meg >>