A több, mint 250 főt foglalkoztató NetPincér háttércsapata dinamikusan növekszik, így ezért a jövőben az eddigieknél is nagyobb hangsúlyt szeretnének fektetni a munkáltatói márkaépítésre. Na, és vajon kik fogják kialakítani és megvalósítani az employer branding stratégiájukat? Olvass csak tovább!
A fenti mondat bizonyára kellemes emlékeket ébresztett benned – ezzel mi is így vagyunk, hiszen 2 év kihagyás után újra együtt dolgozunk a Pepsivel! Elmeséljük, hogyan történt mindez!
Egy újabb együttműködést fűztünk szorosabbra a közelmúltban: bár a Heineken Hungáriával az elmúlt 3 év során már többször is dolgoztunk együtt, az idei évtől már a patinás sörgyár márkáinak hazai trade marketing tevékenységében is szerepet vállalunk!
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a positive.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi. további információ