Milyen reakciókat vált ki a közösségi médiában a vállalatok fenntarthatóságról és társadalmi segítségnyújtásról szóló kommunikációja – elsősorban ezt vizsgálta a Positive Adamsky, az OPTEN és a Neticle közös kutatása.
Az egészségügyi szolgáltatások területén is egyre inkább jellemző, hogy a páciensek a kiemelkedő színvonalú szolgáltatások mellett, keresik és el is várják, hogy a teljes szolgáltatási út egyben élmény is legyen.
A jövő egészségügyi szolgáltatásait a szuperdigitalizált térben képzeljük el. Ez azonban a megfelelő ügyfélélménnyel kezdődik, aminek fejlesztése egy külön ágazat a marketingen belül, és rohamos fejlődésnek indult az elmúlt időszakban.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a positive.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi. további információ