Expect the Unexpected
Szívügyeink
Ezekre ÜGYelünk...
Ismeritek azt a viccet, hogy mi a marketinges 3 kedvenc időtöltése? A szakmázás, a szakmáról szakmázás, és átvenni egy díjat azért, mert jól megy a szakmázás.
Mi szeretünk mind a háromban jeleskedni, ezért egy sor olyan szívügyünk lett, amiben ezeknek hódolhatunk.
marketingsummit.hu
marketingsummit.hu
A marketing-csúcstalálkozó, ahol minden szeptemberben összejön a szakma krémje és tájékozódik a következő évi marketing trendekről, irányzatokról, eszközökről és kihívásokról. Az egész napos konferencián a legfontosabb kérdésekre adunk válaszokat és a leghasznosabb tudást adjuk át, hogy az érdeklődők felkészülten vághassanak neki az új évnek. Networkingelj és szerezz olyan exkluzív tapasztalatokat, amiket máshol biztosan nem kapsz meg – pláne nem ilyen inspiráló környezetben! Mire vársz? Vedd meg a jegyet rá már most!
megnézem
Signature 40
Signature 40
A marketing szakembereket elismerő toplisták és díjak többnyire a nagyvállalati felsővezetőket értékelik. Viszont minden sikeres marketingkommunikációs kampány mögött – sokszor láthatatlanul - ott áll egy jó operatív szakember: projektmenedzser, brand manager, trade marketing manager vagy marketer. Ők azok, akik a vállalati stratégiát és célokat a megvalósítás szintjén kezelik, mozgatják az őket kiszolgáló ügynökségi kört, őrzik-védik a márka érdekeit. Szerepüket leginkább a velük szolgáltatói oldalról kapcsolatban lévő partnercégek, ügynökségek szereplői látják - ezért is jöhetett innen az elismerés gondolata.
megnézem
digitalforum.hu
digitalforum.hu
A Digital Forum nem „csak” egy konferencia: egy digitális erőmű, ahol már nem az a kérdés, hogy " vajon betörhet-e" az AI, hanem az, hogy nélküle te be tudsz-e törni ma a piacra. Egy nap, ahol marketingesek, döntéshozók és techmágusok olyan insightokkal töltik meg a termeket, ami nemcsak a jövőt, a szemléletedet is formálni tudják. Itt adják át Az Év Honlapja és a Marketing Diamond Awards díjakat is – szóval amellett, hogy hallgathatod a szakmai nagyágyúkat, meg is ünnepelheted őket. Ha kíváncsi vagy, hogyan lehet a digitális marketingből több, mint egy buzzword, és közben még jól is éreznéd magad, akkor itt a helyed.
megnézem
Fairplay Book
Fairplay Book
Nem alá- vagy fölérendeltségben gondolkodunk, hanem közös felelősségben. A szakmai szereplők számunkra nem címkék, hanem egyenrangú partnerek – mert csak így lehet őszinte, kiszámítható és valóban gyümölcsöző kapcsolatot építeni. Éppen ezért lefektettük azokat az alapelveket és ajánlásokat, amelyek keretet adnak ennek a szemléletnek. Ezek nem korlátok, hanem kapaszkodók – hogy a közös munka ne csak hatékony, de átlátható és fenntartható is legyen.
megnézem