Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a positive.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
további információ
Elfogadom
Nem fogadom el
A Positive Adamsky felel a Prostamol UNO legújabb kampányáért

A Positive Adamsky felel a Prostamol UNO legújabb kampányáért

Meghívásos tenderen választotta ki a Positive Adamsky-t a Berlin-Chemie a Prostamol UNO apák napi kampányának megvalósítására.

Az ügynökségi csoport számára nem ez az első megbízás, amelyet a nemzetközi gyógyszercégtől kapnak, a tavalyi évben a Lioton nyári „Lépésverseny” kampányáért, valamint az Espumisan Easy BTL-kampányának lebonyolításáért is a Positive Adamsky felelt.

A Prostamol UNO évek óta kiemelten koncentrál a hazánkban is egyre népszerűbb apák napjára. A márka célja, hogy amellett, hogy június harmadik vasárnapján az apákat ünnepeljük, azt se feledjük el, hogy nekik is szükségük van a figyelemre, különösen, ha az egészségükről van szó. Az idei apák napi kampány megvalósítására meghívásos tender keretében választották ki a Positive Adamsky csapatát.

Az ügynökség feladata, hogy BTL aktivitással támogassa a Prostamol UNO apák napi kampányát. Az ügyfelkapcsolattartást és a feladatokat az Adamsky by Positive tagügynökség látja el.