Az Euronics meghívásos tendert hirdetett azzal a céllal, hogy megtalálja ügynökségét, amelynek segítségével újrapozícionálja 2024-ben a márkáját. A kétkörös pályázaton öt ügynökség vett részt, a megbízást végül a Positive Adamsky nyerte el.
A megbízó az erős stratégia mellett azt várta, hogy a bemutatott koncepciók túllendüljenek a hagyományos elektronikai piacon megszokottól, és valami újat mutassanak. Az is számított, hogy a koncepció segítsen az Euronicsnak nyomot hagyni, kitűnni az „olcsók vagyunk, jó áron” ígérethalmazai közül, miközben erősen és sallangmentesen támogatja a brand sales céljait.
„Nem volt könnyű dolgunk a kiválasztási folyamat során, sok szerethető, ötletes újrapozicionálási tervet kaptunk a felkért ügynökségektől, de mi valami olyat szerettünk volna, amit még nem feltétlen láttunk, ami »más«., amivel egy szélesebb és eddig nem elért vásárlói réteget tudunk megszólítani. Ennek a Positive Adamsky friss és kicsit meghökkentő javaslata felelt meg igazán” –mondja Kiss Ramóna, az Euronics Brand & Marketing Communications vezetője.
A 360 fokos integrált kampány tervezése már zajlik.