Számítógép bekapcs, facebook bepötyög… Kész is a digitális stratégia! Vagy mégsem? Elment a félhavi büdzsé hirdetésekre, de senki se kattintott rájuk?
Hogy érdemes a marketingstratégia digitális lábát megnöveszteni? És ha megnőtt, hogyan tanítsuk meg járni is ezt a lábat? Nem mindegy, hogy digitálismarketing stratégia vagy digitális marketingstratégia, és a kettő között nem csak egy szóköz jelenti a különbséget. Még mindig nem világos? Akkor hozzuk a reflektort!
A Digital Roadmap segít eligazodni, irányba állni, elindulni és a legjobb sebességet megtalálni a haladáshoz a digitális szupersztrádán! A módszertan 3 pilléren keresztül vezet a helyzetanalízisből kiindulva, a tervezési szakaszon át a megvalósításig, végigkísérve a márka útját.
A digitális marketing legnagyobb előnye pedig pont ez, a mérhetőség. Tiszta képet kaphatunk a tengernyi adatból, meg tudjuk jósolni a márka holnapját azáltal, hogy a helyes kérdéseket tesszük fel.
Mérni akkor érdemes, ha a digitális aktivitás szinkronban van az integrált kereskedelmi és marketingcélokkal, ezek előkészítésében és megvalósításában pedig szintén segítünk.
Biztos alapokat, stabil építkezést és rugalmas felépítményt, ami folyamatosan és azonnal alkalmazkodik a környezeti hatásokhoz. Nem kell tehát vakon nekivágni a digitális világnak, hiszen a digital roadmap segítségével kikövezett út és tökéletes tájékozódás vár.