„Az vagy, amit megeszel” – tartja a régi mondás, amit mai kontextusban a következőképpen fordíthatnánk le: „az vagy, amit publikálsz”. Márkaként a közösségi médiatérben betöltött szereped határozza meg a vásárlóiddal kialakított viszonyod nagy százalékát. A social rezgések és visszhangok feltérképezése és elemzése segít a megfelelő social média aktivitás kialakításában. A Social Sonar Framework segít a tájékozódásban, a környezet radarozásában, a jelek értelmezésében a hatékonyságnövelés és a hitelességmegőrzés érdekében.
A szolgáltatás keretein belül bemutatjuk egy adott szegmens felhasználóinak az igényeit, feltérképezzük, elemezzük a céged teljes social jelenlétét a számodra hasznos insightok kiemelésével, bemutatjuk és meghatározzuk a versenykörnyezetet, amiben a social media kommunikációdat szeretnéd folytatni, sőt, még a közösségi média hatékonysági mutatókat is megradaroztatjuk, hogy ne egyből a mélyvízbe kelljen ugranod.
Nem csak kritikai hangot fogalmazunk meg, hanem új frekvencián indítjuk újra a műsort:
Kiegyensúlyozott, harmonikus social média aktivitás születik, mely igazodik a márka személyiségéhez, a tone-of-voice egységessé válik minden csatornán, a marketingcélok megjelennek a social média felületek ritmusában is. Ezáltal a social média még inkább támogatni képes a márkához kapcsolódó üzleti és kommunikációs célokat.